piątek, 8 czerwca 2012

Nowa.

Nie ma słów dzięki którym potrafię wyrazić jak bardzo cieszę się, że zgłosiłam się do ośrodka. Powodów jest tak wiele, że nie potrafię ich wyrazić. Nie będę żałowała tylko dlatego, że ci to skomplikowało życie, więc proszę, nie bądź hipokrytą, bo zasłużyłeś na to. Bądź wdzięczny, że taka osoba jak ja (per nihilist) odkryła w sobie troskę do swojego kata. Pamiętaj, mogę odejść. Większość kobiet właśnie tak by postąpiła. I kto powiedział, że egoiści mało robią dla innych? To wręcz chwilami przeciwnie proporcjonalne do niby altruistycznej postawy. Cóż to za ulga, że mogę zrzucić z siebie całe to poczucie winy... Co najzabawniejsze nie pozostałam z tobą dla pieniędzy, bo mi nota bene mało potrzebne, więc nie dopatruj się ukrytych motywów, bo w sumie jest ich niewiele i nie odgrywają roli decydującej. Kocham cię miłością bez miłości. Tylko ty mogłeś tak namieszać, bym jakkolwiek potrafiła pokochać. Jestem wdzięczna. No i wreszcie- ty także musisz się trochę postarać. Musisz dostrzec jaką niezwykłą kobietę pojąłeś za żonę [czy ja to serio przed chwilą napisałam? brr :-)].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz