czwartek, 3 stycznia 2013

Happy

Lubię gdy w moim życiu zmiany pojawiają się tak po prostu. Lubię mangi boys love, na polskim centrum mangi znalazłam mangę 18-letniej polki, KattLett pod tytułem ArticifialPeople. Zakochałam się (Jess, nie odpuszczę, wiem, że ci się spodoba). Teraz od kilku dni po kilka godzin piszę z autorką na gg :) To fascynujące, inspirujące... Mam w sobie nowe siły. A najważniejsze jest, że ją poznałam. Interesuje mnie teraz bardziej niż jej dzieła, kochana Michalinka. Poznałam od tak zupełnie nowe rzeczy, jak robienie grafik na żywo w necie, mogłam oglądać jak tworzy obrazki. Poza tym rozesłała kawałki mojej książki po znajomych, pozbierałam już kilka budujących opinii. Sama też pochwaliła część. Cieszę się, że ją poznałam, i choć teraz jestem pewnie dla niej nową napaloną fanką to chcę poznać ją jak najlepiej. Odwiedzić, zarazić się nią jeszcze bardziej :) Uwielbiam to uczucie. Poznawanie nowych ludzi... Daje mi kopa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz